Churp Churp

Sunday, July 4, 2010

elfira wahida~

salam
post untuk kali ini adalah mengenai seorang gadis yang comel.hee.=p
nama diberi ELFIRA WAHIDA BTE WAHID (sory kalw salah eja).
 kami bersama telah merentasi dan menyeberangi jalan untuk ke AEON JUSCO MELAKA pada 03 July 2010.

ni la tuan punya badan,
Elfira @ elle.=)
bila da kat JUSCO ape lagy.shopping la en.
seronok sangat!.
tp hnya berdua bersama elle.
thanks elle.=)
nmpak kasut,nak!
beg,nak!
mkan,nak!
bnde cumeyl2 un nak jugak,huu.
almaklumlah,ragam manusia.hee.


aku dan elle adalah sejenis makhluk yang amat mnyukai kasut dan beg.yekowt?
haha.
pantang kowt.
kalw ade fulus yang bnyak.
CONFIRM beli,
tp apekan daya.
semalm myna hnya membeli sebuah beg dan brg2 yang comey2.hee.

tetapi,crita di ats adalah selepas berlakunye kejadian ini.
kami ke KENNY ROGER's     .wahhh,
lpar2.'kate elle'
aku =)

spaghetti yang dimakan oleh aku.=)

muffin vanila.sedapp.=)nyummy
orange juice vs air ape ntah.ta ingat name nye.hee.

yang tu,elle punye,huu,
makan bnyak!
=))

muke ta sabar nak makan.elle.

aku.mkn muffin jepp.hee.peace!
|
|
|
|
|
|
v


cye ke aku mkn tu jepp??haha,
ta la.


spaghetty je oke.=)
hee.

suda knyang cakap ape?
alhmdulillah.=))
pas uh jaln2 je.
beli brg un ta bnyak la.
tp myna beli bag!.
pink!.
suke2.=))
(gmbr nnty ye)
=p

suda penat berjaln.
ape lagy.
pulang la ke pangkuan asrama kami.
haha,
KOLEJ TUN MUTAHIR
jam 6 ptg.
beli mkanan untuk makan malam.
menu yang dipilih adalah TOMYAM AYAM n SAYUR KANGKUNG BELACAN
sumernyer rm 5.
thanks mak cik.
murah en??hee.
=)
da end.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...