Churp Churp

Friday, September 18, 2009

aku + raye + pspm ?



aku + raye + pspm ?

serabut pale otak nieyh,,

nway,

raye semakin dekat dan sekaligus final exam ku juga semakin hmpir..
tapi aku wat ape je skunk niey..
on9 x bish2..
sepatut ny aku melakukan lonjakann akademik
hmm..
tapi raye yg ku pk en dlu..
bju bru?kasut?beg?wet raye?
nta la..
enjoy xbish2..
ish..
act,enjoy i2 seronok..
ilang tnsion..
btul ak?
hmm.

raye raye raye,,

4 words yg aku xsabar nk celebrate..
dis yer blik kg mner ek?
jmp czen2..uncle2..aunty2..
wah..
seronok,,
teringat di pgy syawal pd last2 yer..
semuanye cntek2..
berwarna warni..
dengan khadiran nenek tersyg,,

tp dis yer.
ma nenek da pass away..
so,al-fatihah ku sedekah en pd beliau.

mghitung ari bg mnyambut ary raye + final exam..
doakn kejayaan ku kawan2..
thanks..

enuf said~





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...