Churp Churp

Tuesday, November 27, 2012

Hanna Shoppe

Assalamualaikum semua :)

ATTENTIONNNN !!
 
Salam semuaa :) sihat takk ?

Sebelum itu, izinkan saya untuk memohon ampun dan maaf jika ada tersalah dan tersilap kata ye :) eh, janganlah kata myna ade buat salah kat korang pulak ye.. bukan bukan
. ini saja je. mane lahh tau kalau-kalau diri ini ade tersilapp kata mahupun menyakiti hati hati orang kan ? saling memaafkan sesama insan ye :) *da macam nyanyi lagu raya pulak*

okay lah, entri kali ni nak cerita tentang business baru myna. eh ? ade nk buat bisnes ke ? hee, setiap orang pasti nk mulakan perniagaan kan. tapi xtau cane. betul x? myna ni pun bnyak fikir jugakk lah. dismping ingin membantu family dan menjadik
an rakan2 saya supaya lebih cantik dan berseri -seri !

ayuh ! lihat apa myna nk berbisnes ni ?


Produk-produk D"HERBS

KOREAN CONTACT LENS

PRODUK SMART HERBS



JUBAH - JUBAH YANG CANTIK MOLEK 


PRODUK SF BEAUTY SKIN CARE 


so, apa tunggu lagi ? DO SUPPORT ME OKAY ! love you all :) ehh ? hee. 
so, pasti ada yang tanya kan, macam mana nk tgok produk ni ye ? 

so, meh meh sini, myna tnjukkan .


JOM LA SINGGAH ! tak rugi pun :) terima kasih semuaa :) 

1 comment:

  1. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...