Churp Churp

Saturday, April 14, 2012

Common Test -____-

SALAM semua ! 

selamat petang hujung minggu korang :) so, cmne hari hari hujung minggu korang ni? 
buat ape je?  bercerita tentang hujung minggu yang konon kononnya boleh la nak merehatkan minda dan fizikal sekejap kan di rumah, berehat-rehat smbil makan goreng pisang dan minum air teh di petang hari. amboi, enak sungguh :) 

itu hanyalah sebuah mimpiii..oohh.ohh. *nyanyi ckit* 

TAPI kenyataannya ialah pabila hari minggu yang dianggap hari yang heaven telah dipenuhi dengan aktiviti-aktiviti membuat latihan yang bnyak dan menekan-nekan calculator di tepi smbil selak menyelak mengingat formula. knape situasi jadi beginii?? kenapa? 

ini disebabkan oleh COMMON TEST yang telah di set oleh HQ SHAH ALAM. so, nak name pun test kan. faham faham jelaaa , masing-masing da jadi burung hantu dan mata panda. kan?
dan COMMON TEST ini hanyalah untuk student accounting macam myna ni. 


COMMON TEST 

14 April - paper FAR400 (ini killer paper)
15 April - paper MAF420 

yang dari shah alam, dua ni je laaa, yang lagi 6 subjek, smbung lepas mid-semester break nanti. bila mid-semester break ??? .  lagi 2 minggu. weeehooo !! 
*suka suka lepas tu tension tension nak stdy* 

so, hari ni kan 14 April, so, myna da jawab la paper far400 tadi. hm. nothing much dat i can say. SUSAHHHHHHH !! confusingggg. tapi myna tetap try my best. even masa jawab tadi tu, da nak nangis da. :p sabar sabar myna . tinggal lagi esokkk. *berdebar debar* nervous ! doakan myna okay !

wish me luck ! :) 

 comel nya kalau dapat button-button camni kan ? :)


p/s : next entry nk cerita pasal semalam :)
 

 

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...